Keygro schakelt naar 3e versnelling

Met behulp van haar tooling levert Keygro ondernemers in B2C een eigen Marketing Assistent. Maar dan wel eentje die 24/7 werkt, niet op de payroll, want digitaal. Continue systematisch bezig is de relatie met bestaande en potentiële klanten te ontwikkelen als deze niet in de zaak, en zo bijdraagt aan meer klantbezoek en meer loyaliteit. Na de fase van test-marketing eind 2014, is de eerste fase van marktontwikkeling eind september op schema afgerond. Tijd om door te schakelen naar de 3e versnelling!

Door: Jord Koot

Keygro
De achterliggende tweede fase stond in het teken van bewijsvoering. Het aantoonbaar maken dat de tool doet waar het voor staat: ondernemers concreet helpen bij het Vinden, Boeien en Verbinden met klanten. Zowel in de Nederlandse als Zweedse markt heeft de tool zich in het gebruik bij diverse B2C ondernemers, varierend van kapsalons, beauty salons, dierenwinkels, mode zaken en slijterijen tot restaurants, inmiddels bewezen.

[list type=”bullet”]

  • Slim. Alles-in-een tool die op slimme manier de relatie met nieuwe en bestaande klanten ontwikkelt zodat deze de zaak weten te vinden én vaker terugkomen.
  • Eenvoudig. Geen pasjes, klanten doen mee met hun mobiele nummer.
  • Persoonlijk. Ipv één bericht voor iedereen, op basis van de specifieke klant interesse én relatie, communicatie op maat.
  • Efficiënt. Met elke interactie ontwikkelt de klant zijn/haar eigen profiel, zo heeft de ondernemer er weinig of geen omkijken naar, de tool doet het werk.

[/list]

In de 3e fase zal worden opgeschaald naar volume, welke voornamelijk met een channel strategy zal worden gerealiseerd. Benieuwd naar de Digitale Marketing Assistent? Meer informatie vind je op de Keygro website of facebookpagina.

 

Xelero helpt Keygro bij het ontwikkelen van groei en waardecreatie. Meer weten over of en hoe een Business Xeleratie Programma voor jouw onderneming waarde kan toevoegen? Neem contact met ons op!